Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Bussy

Publicerad 2009-12-16 05:21:26 i AZ 2009-2010,

Alla reviews inför finals håller mig igång så det här blir ett kort litet inlägg innan jag hoppar i säng. Winter Formal var superroligt och jag lägger ut bilder senare (förstår ni var mkt bilder det kommer att bli de kommande veckorna!? Jag tror inte att ni gör det  - det kommer att vara hundratals!

Imorgon har jag i alla fall min första final - Beg. Dance där vi har gjort egna koreografier som vi ska visa upp. Vi får se hur det går men det går nog finfint.

Tänkte bara lägga ut lite eye candy - en bild på mina skor som jag köpte till Winter Formal (fast mina var svarta, så klart!) Jag gick i dem i 10 minuter hemma och hade redan ont i fötterna! Men efter att vi hade tagit våran bild vid dansen så åkte dem av. Helt klart de högsta klackarna jag någonsin använt... Men de är ju så fina :D



Idag kom de första julklapparna förresten, från farfar och Marie-Louise. Tack så mkt! (jag har inte öppnat dem än, men tack i alla fall)

Sweet Dreams

Kommentarer

Postat av: Elin Pettersson

Publicerad 2009-12-16 18:54:36

Postat av: Elin Pettersson

Publicerad 2009-12-16 18:55:46

skorna är jätte snygga puss puss

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-17 10:08:00

Du dom där skulle jag behöva låna så att jag blir lite längre.... Men hur tar man sig fram är ju en annan fråga?!:) Plötsligt slår det mig att vi inte har fått din adress. Vi får skicka julkramar via din blogg istället. Här har det kommit massor med snö. Slänger mig ner på marken och gör en snöängel från dig. Kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela