Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Meet my fish - Shark

Publicerad 2009-12-03 04:48:30 i AZ 2009-2010,

Jag har helt glomt att beratta for er att jag har en fisk. (Jag tror inte att jag har berattat det i alla fall). Shark. Bade jag och Ursh kom hem med varsin fisk fran Mesa Homecoming Carneval (som tog plats for nagra manader sedan). Ursh fick sin av en van och jag vann min genom att kasta en pingisboll i en plastmugg... hahaha. Sa vi kom hem med varsin fisk, Ursh dopte sin till Shane och min heter Shark.

Tankte bara beratta den lilla roliga historien i brist pa annat att beratta. Jag tkr inte om att skriva pa svenska nar jag inte har mitt svenska tangentbord, men jag hoppas och tror att det blir fixat till helgen. Jag vantar med att ladda upp bilder tills det ar fixat ocksa. Sa det kanske drojer nagra dagar till nasta uppdatering.

Puss o Kram
Skumbanan

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-03 11:05:35

Jag hoppas verkligen att lilla Shark får följa med hem till Sverige sedan så att vi får träffas! :)

Hoppas att allt är bra med dig. Stor KRAM från moster

Postat av: lise

Publicerad 2009-12-03 12:04:01

hahh tänk va emma att du blev med fisk!

Postat av: terese

Publicerad 2009-12-05 18:08:02

haha coolt att kunna vinna en fisk! :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela