Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Movie Saturday

Publicerad 2009-12-21 05:42:51 i AZ 2009-2010,

Igår såg vi 3 filmer, jag och Ursh handlade våra sista julklappar och det var första dagen på jullovet (kind of). Vi tittade på:
- The Princess Bride ("klassiker" som jag såg för första gången, men jag tror att jag har sett den förrut)
- Dear Frankie (brittisk indie-feeling film med bla. Gerard Butler och Sharon Small)
- G.I Joe (99% action, hyffsat bra, inte så dålig som jag trodde att den skulle vara och så hade de ju Chaning Tatum...)

Här kommer 3 filmtips;
- Avatar
- The Blind Side
- Julie & Julia
Kort kort inlägg.
Hörs inom kort, ska ladda upp en första omgång av bilder... Kommer att bli mkt bilder de kommande dagarna :)

Hasta la Vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela