Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Winter Formal

Publicerad 2009-12-12 23:29:25 i AZ 2009-2010,

Idag är det äntligen Winter Formal :) Dagen har varit lång och längre kommer det att bli. Jag ska ta en liten power nap och sedan ska Torrey fixa mitt hår. Jag vaknade 6.00 för att åka till skolan och hjälpa till med en Garage Sale som Tiger Town hade i förmån för St. Judes Childen's Hospital så där var jag och frös i 3 timmar. Sen åkte vi och hämtade Torrey från Sears och så gick vi till Charlotte Russe där vi spenade "lite" pengar. Jag spenderade a lot of money, kändes det som men jag köpte;
- Skor
- Leggins
- Kjol
- Tröja
- En massa arband
- En ring
- En liten väska
- En handväska
- Örhängen

Men nu väntar min power-nap, jag är i stort behov av den.

Rapport avges imorgon :)

Puss & Kram
Skumbanan

Kommentarer

Postat av: Elin Pettersson

Publicerad 2009-12-13 23:07:07

låter jättekul, jag vill också vara med och jag längtar tills jag kommer och hälsar på dig spanar på flygbiljetter varje dag!!!



Saknar dig massor <3<3<3<3<3<3



Puss puss

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-15 16:17:57

Aha du har blivit en liten shoppoholic! :)

Låter som du har det hur bra som helst.

Har fortfarande inte fått se dina amerikanska familjemedlemmar.... Hm men dom kanske inte vill visas upp ; ) Stor KRAM från moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela