Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

4th of July

Publicerad 2009-07-05 16:57:06 i Everyday,

4th of July var ju igår så det var lite därför jag startade bloggen just då... Igår var jag även hos Lise i hennes nya lägenhet på middag med kompisar. Det var riktigt mysigt med trevligt sällskap, rinnig pecannöt- & kola paj, pokerspelande och hundpromenad.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, trixade lite med bloggen så nu ser den lite bättre ut - fick lite hjälp av Lollo igår... Men jag vet inte vad jag skulle göra utan Designa Din Blogg, jag skulle nog ha en riktigt ful blogg (ett allvarligt i-landsproblem). Men jag tycker att den börjar arta sig som sagt. Jag håller på med min header så den kommer väl kanske ikväll... Jag hittade även PatternCooler där jag letade bakgrund i en evighet, hade värsta beslutsångesten men tillslut blev det bra :-) Lite amerikanska färger.

Nej, nu ska jag pyssla lite med albumet från kryssningen förra året.
Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela