Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Blogg

Publicerad 2009-07-04 15:40:58 i Everyday,

Ja, nu har jag tillslut orkat fixa en blogg. Shit va komplicerat det är att få en snygg layout. Pallar inte sitta mer idag men imorgon kanske...  Så här kan den ju inte se ut forever, pillar med bilder och sånnt någon annan dag. Jag har skaffat bloggen till att dokumentera mitt kommande utbytesår i USA och så att alla ni här hemma kan hänga med lite i vad som händer i mitt liv.

Än så länge vet jag inte så jättemycket om mitt år; jag vet att jag ska på förberedelsekurs i New York innan jag kommer till min värdfamilj som jag ännu inte har fått. Just nu håller jga på med visumhandlingarna och jag var faktiskt så duktig imorse (förmiddags?) att jag fixade den som man gör på internet. OCH så bokade jag tid på Amerikanska ambassaden nu på fredag, den 10 juli... Så tills dess måste jag fylla i resten av dokumenten - varav ena uppgiften är att lista de länder jag har besökt de senaste 10 åren. Jag måste gå tillbaka till 1999 inte tusan kommer vi ihåg om vi reste någonstans det året!? Även om man kommer ihåg resor så kommer man inte ihåg vilket år. Men nu har jag i alla fall i stort sett skrivit ner alla länder och årta. Det blev (om ni frågar mig) en hyffsat imponerande lista, mina föräldrar har varit bra på att få med oss ut på resor. Skriver in länder och årtal om några dagar, när jag renskrivit listan.

Well, nu har jag sktivit mitt första blogginlägg ever... Blir väl förhoppningsvis några fler, men nu måste jag dammsuga huset.

Ciao

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-07-04 16:10:14

wiiie, emma är med i bloggvärlden äntligen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela