Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Emma-dag

Publicerad 2009-07-23 14:08:38 i Everyday,

Idag har jag inte gjort så mkt, än så länge. Gick och handlade vispgrädde för att kunna baka klart en citron- och marängtårta till mormor och morfar som morfar kom o hämtade upp. Åt lunch - BBQ Ribs. Plockat vissna blommor, sånna som man blir alldeles klibbiga av, usch. Fått svar på några frågor av min värdmamma, dvs. fått svar på mitt mail som jag skickade igår... Skriver mer om det senare (:

Igår satt jag uppe till typ klockan tre och pillade med musik hit och dit för att lägga över på lilla hårddisken (om det inte funkar så dör jag, men det borde det göra). Så imorse var jag lite trött, men jag gick upp runt 10 i alla fall :)

Nu hoppas jag att Elin kommer om en liten stund så jag får träffa henne :)

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela