Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Exited

Publicerad 2009-07-16 13:44:44 i AZ 2009-2010,

Oj... jag är lite uppe i varv :P Det är så grymt spännande. Håller på att skriva ett mail till familjen med lite frågor och sånnt... Har mailat STS också om när jag ska åka. Har förövrigt läst att de har 310 soldagar om året (inte fy skam) och så rotade jag fram några gamla papper jag fick från STS för länge sedan där de beskrev alla staterna och deras klimat. Detta står att läsa om Arizona;
Phoenix; torrt och soligt klimat, torr luft och lite nederbörd.
Tuscon; milda vintrar och hea somrar, torr luft och lite nederbörd
Så min önskan om att hamna på ett varmt ställe har ju slagit in ;)

På Gilbert High School går det cirkus 3 200 elever och 180 lärare jobbar där. Galet stort lixom - 10 gånger större än Enskilda...

Det känns så surrealistiskt att jag har fått den familj som jag ska bo hos i ett år (10 månader)... Det går ju inte att greppa. Men nu ska jag leta fram lite bilder på huset och familjen som jag kan skicka med i mailet.

Later

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-07-17 10:49:17

fy vad spännande! jag kommer sakna dig när du är där borta! :O kommer du ha tillgång till dator? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela