Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Header

Publicerad 2009-07-06 00:16:36 i Everyday,

Nu har jag äntligen fixat en header... Hade lite problem med hur bred den blev innan poletten trillade ner (jag tror att jag fattar i alla fall). Jag känner att mina kunskaper om att trixa med bloggen ökar med ca 100% per dag - inte illa. Hahaha... Headern blev kanske lite stor, pysslar kanske ihop en ny imorgon (eller idag, måndag). Då jag förörvigt ska till Sthlm med familjen, det blir till att vandra runt på IKEA o kika för att sedan åka den lilla biten till Heron City för att käka lunch o se ngn bra film. Tror att det blir The Proposal eller Män Som Hatar Kvinnor för min del.

Var förövrigt väldigt duktig förut och tog mig till gymmet för att köra lite Body Pump - me like! Man känner sig så stark, ibland i alla fall. Det gäller bara att inte titta på hur mkt alla andra lyfter för då känner man sig inte så stark helt plötsligt... Jag var inte lika duktig när det kom till att pyssla med bilderna från Kryssningen, jag satt kvar vid datorn för att sedan dammsuga rummet (vilket iof var ganska bra)... Men det ska ju bli lite regn nu så jag får nog tid till att pilla lite med albumet.

Nej, nu måste jag nog sova. Måste gå upp tidigt imorgon, kl 9.00. Sjukt tidigt när man har sovmorgon (jag orkar inte ens föreställa mig hur det kommer att kännas att gå till skolan om någon månader...).

Go' Natt

Kommentarer

Postat av: Sandra T

Publicerad 2009-07-07 17:11:54

UNDERBAR header och design :D måste verkligen sätta mig ner o fixa min egen

Hoppas det går bra på ambassaden på fredag!



//Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela