Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ice Cream Maker

Publicerad 2009-07-11 16:01:35 i Everyday,

Har precis gjort en sats Italiensk Vaniljglass till imorgon när några kompisar till familjen kommer på middag. Som vanligt är jag efterrättsansvarig ;) Det höll på att bli lite katastrof när mjölken kokade över och kastrullen blev för liten, men det räddades av att både mamma och jag var i köket... Så nu är det bara att vänta o se hur den blev.

Nu ska jag bara sitta här och återhämta mig en stund, sen är det dammsugning av huset som gäller. Jag måste lägga mina visumhandlingar på något bra stället så att de inte försvinner... Får nog bli där passen ligger.

Aloha

ps. På tal om italiensk glass så kan jag upplysa er om att bilden på glassstruten i headern är tagen i Italien av moi. Om ni inte redan visste det så vet ni det nu :)

Kommentarer

Postat av: Sandra T

Publicerad 2009-07-11 18:35:52

låter mumsigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela