Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ford Ironman Arizona

Publicerad 2009-11-21 02:52:57 i AZ 2009-2010,

Två inlägg på en dag, galet or what? Men jag tänkte bara berätta att vi (familjen) ska volontära på söndag i den kommande Ford Ironman Arizona-tävlingen... Ett triathlon (simma, cykla och springa - långt!), helt galet vad människor gör men i alla fall så ska vi jobba med att dela ut vatten och annan dryck som de behöver, vi kommer att vara vid cykel-delen av tävlingen. Jag ska försöka ta med mig kameran och dokumentera, det låter som att det kommer att vara skoj så jag ser fram emot det :)

Ciao

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-11-21 09:28:31

skojj :D jag skulle vilja göra ett triathlon nån gång i livet, får väl se om det bliur av ;) <3

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2009-11-22 11:31:47

Hej kära Emma,det är så roligt att gå in till din blogg. farfar och jag läser högt för varandra. Bilderna på dig var roliga att se det var så länge sedan vi såg dig.Du tycker nog att tiden går vansinnigt fort men så är det alltid för den som upplever så mycket som du gör.Just nu läser jag Toni Morisson inspirerad av dig. Hon skriver fantastisk kärlekspoesi.Vi lyssnade också på 100 years som känns väldigt vacker och we really enjoyed it.Vad kul att dela ut vatten till tävlande

jag vet att det är tacksamt. Annars är mesr gråväder här, det är tur att man kan tända ljus. Emelies Arvid är nu 6 veckor och jag ska skicka några bilder på honom. Han är så klart helt underbar. Vi längtar efter dig men jag förstår att du har ett bra liv over there. Pussar och kramar Marie-Louise och farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela