Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Halloween Pics

Publicerad 2009-11-04 03:22:54 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer lite bilder från Halloween :)

Bumble bee me


Ursh och jag lekte lite med kameran innan vi åkte iväg...


En söt bild på Ursh som var en cave woman/wild woman/chicken poo/KFC waste etc.


Mörk bild på Ursh och Taryn, som var en vampire slayer... Vi lekte lite mer med kameran när vi var på festen :P


A Jack Lantern, vi hade tyvärr inte tid att göra någon pga. allt som vi gjorde. Ursh och Taryn hade en fotbollsmatch under lördagen och efter det var det ombyte till halloween-kostymer som gällde och sedan fest :)

Hoppas att det var nog med Halloween-bilder

So Long

Kommentarer

Postat av: Tothoheroresose

Publicerad 2009-11-04 18:13:26

Vad fin du var! =)

Puss

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-11-06 10:13:07

Vi är små humlor vi bzzz bzzz! : )

Sötnos! Kan man kanske få låna den härliga kostymen nästa sommar? Kram kram

Postat av: Terese

Publicerad 2009-11-06 20:58:50

skojsi skojsi :)

aa jag var ju i berlin under halloween och där märkte man inte så många "monster" :P

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-20 22:23:38

aa jag o hålla mig uppdaterad på datorer=dåligt, men nu får jag mkt emma på en gång istället=) vad bra att du börjar bli duktig på att få upp bilder!! jao själv var jag en pumpa på halloween (fast det var inte ens halloween) och dom kollade konstigt på mig på bussen. jag undrade hela tiden varför jag fick märkliga blickar innan jag kom ihåg att jag såg ut som pluto/en pumpa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela