Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ramen Girl

Publicerad 2009-11-03 05:12:37 i AZ 2009-2010,


Torrey och Josh hyrde film och då blev det Ramen Girl - den var söt och roligt :) Hon pratar inte japanska och de pratar inte engelska... Som gjort för roliga situationer. Jag orkade inte lägga upp Halloween-bilderna så jag ger er ett filmtips istället. Inte för att jag vet om filmen kommer ut i Sverige, men men. När jag ändå håller på att ge er filmtips så kan jag tipsa er om denna också; My Life In Ruins.
Typisk tjej-film som får en att vilja åka till Grekland, man vet precis vad som ska hända men den är söt och rolig i alla fall :) Lite som Ramen Girl, eller som i stort sett varenda chick-flick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela