Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Fall Break

Publicerad 2009-10-13 02:50:08 i AZ 2009-2010,

Idag är första dagen på min höstlovs vecka - wihoo! Vi har en filmdag, har kollat på How To Loose A Guy In 10 Days, The Dark Knight och Transformers. Just nu kollar vi på Vägen till El Dorado - det är konstigt att höra allt på engelska :P

Delar av familjen har varit ur bruk den senaste veckan - svinflunsan har slagit till! Först fick Torrey den, hon tog med sig den hem från ASU och sedan insjuknade Taryn och Josh (Torreys pojkvän). Torrey är nästan helt återställd men det är inte de andra två. Vi andra har klarat oss än så länge och vi proppar i oss multivitamin, zink och olivblads-piller (det ska tydligen hjälpa, de kan sånntdär här i huset). Så jag hoppas att jag slipper drabbas.

Om alla tillfrisknar tills helgen så ska vi antingen åka till Grand Canyon och sova på hotell eller så ska vi åka och campa (jag vet inte om det är vi Canyon också...) men vi får se. Jag hoppas på hotell-alternativet då det blir kallt under natten!

Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon och skriva om en massa saker som jag inte har skrivit om än... Men det blir imorgon.

Puss

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-10-13 13:59:54

Haha.. grisinfluensan.. Hoppas du klarar dig från den =)

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-10-13 18:32:05

Hej!



Nu är vi hemma från New York och mitt 50-årsfirande. Det blev en kanonresa med bra upplevelser. Vi bodde på 54:e våningen med fantastisk utsikt. Nu får vi hålla tummarna för att du inte blir smittad utan kan komma iväg till Grand Canyon - det blir säkert en kanonupplevelse.



Ser fram mot bilderna du ska lägga ut.



Många kramar från Mamma och Papppa

Postat av: lise

Publicerad 2009-10-13 20:46:48

åh jobbigt med shweingripe! idag har jag iaf vaccinerat mig och min arm har svullnat upp haha fick säkert lite för stor dos...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-13 20:59:52

Tjolluuu

fakking influensa! hoppas du kommer undan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela