Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Halloween Fair

Publicerad 2009-10-25 05:49:14 i AZ 2009-2010,

Denna lördag har varit fylld av fotbolls-match och Halloween Fair. Det förstnämnda var Ursh och Taryns veckliga fotbollsmatch som jag och Lorie (som vanligt) tittar på. Det är mkt roligare att se irl än på Tv... For your information. Och ikväll var jag på Halloween Fair i Freestone Park (som ligger 3 minuter i bil från vårat hus) med några kompisar och några nya människor. Det var supertrevligt, det var mest en massa barnfamiljer som var utklädda (mest barn men även vuxna, såg Kalle och Kajsa Anka bla.). Kändes lite konstigt att vara utanför huset all by my self. För det mesta så gör vi antingen allt tillsammans med familjen eller så har jag varit med Ursh. Dels för att Lorie inte vill att vi ska vara ute själva när det är mörkt och att vi ofta gör saker med familjen...

Ska försöka att lägga ut bilderna jag lovade imorgon... Från Tombstone och Gilbert HS football-matchen vi var på igår. Min första Gilbert Game vilket var lite konstigt och det var ganska dött måste jag säga. Jag är ju van vid Mesas spirit crowd som vi brukar sitta/stå vid... Men innan och efter matchen uppträdde Gilbert HS's Marching Band och Mountain View's Marching Band och jag måste säga att Mt Views var galet duktiga. Jag tyckte bättre om deras musik men båda banden är väldigt bra :) Lägger ut bilder på det också, ska försöka lägga ut en video som jag spelade in på kameran - vi får väl se hur det går...

Go' Natt

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise och farfar

Publicerad 2009-10-25 21:14:41

Käraste Emma långt bort i världen. Nu äntligen hör du från oss som inte har skrivit på urlänge...

Vi tänker på dig ofta och har nu tillsammans läst om dina upplevelser under oktobe.r månad. Det är lärorikt för oss att få läsa din blogg och jag tar ibland exempel från det du skriver och använder på lektionen. Vi har precis sett Michael Moores film om Columbine school och också hans intervju med Marilyn Manson. Du är fantastisk på att skriva. Så spännande att läsa.Vi förstår att din kurs Creative

writing är urrolig. Emma, tänk vad du får vara med om, ett helt nytt liv. familjen låter som din familj. Nu har du en amerikansk mamma och pappa. Tack för alla bilder. Baseboll får du berätta mer om. kanske vi kan spela här hemma! Jag har varit i Italien och farfar har rest mycket. Den 13 oktober blev jag mormor till en liten pojke. Han ska heta Arvid och är vackrast i världen. Jag är så lycklig.

Förra helgen firade vi pappa-gubbe med boule och middag i Stockholm. Morfar och mormor var med. Ett jättetrevligt kalas. Vi skålade för dig. Så bra

att du kan sjunga helan går. Kunde du transleita?

Vi tycker du är bäst och ta hand om dig och ingen svininfluensa hoppas vi. Vi skriver snart! Pussar och kramar till käraste EMMA från oss två på Brottninge. Höstlov WOW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela