Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

I'm back

Publicerad 2009-10-06 04:58:34 i AZ 2009-2010,

Jag har varit lite frånvarande här i bloggen den senaste veckan - jag vet. Jag åkte nämligen på ett läger i torsdags och kom inte hem föräns igår kl. 21.30. Vi åkte nämligen till en kompis till Taryn som ska in i lumpen och det var väldans trevligt det också. Jag kommer berätta mer om lägret senare, nu måste jag plugga. Har ett quiz imorgon i Gov't och ett "test" på torsdag samma dag som jag har ett "test" i History. Det kommer att bli en fullsmockad vecka - det är dags för betygsättning för första kvartalet (det är ju lite läskigt, time flies) och nästa vecka är det fall break - äntligen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela