Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Last Day of Fall Break

Publicerad 2009-10-19 02:51:18 i AZ 2009-2010,

Where the Wild Things Are var väl okej, inte en superfilm men den var lite mysig. Jag kanske skulle haft en annan uppfattning om jag vuxit up med boken... Såg en trailer för filmen The Blind Side som verkar väldigt bra, så den filmen vill jag se när den kommer ut! Jag började nästan gråta när jag såg trailern (inte samma som länken).

Idag har varit en riktig filmdag, vi har precis kollat klart på My Life in Ruins... Den var bra :) Mysig, chick-flick som fick mig att vilja åka till Grekland! Senare idag ska vi kolla på Systrar i Jeans II, de andra tjejerna har inte sett den och vi har den på Netflix den här veckan (Netflix är samma sak som LoveFilm, hyrfilm som vi får hem två filmer/veckan). 

Vi har även hunnit med att spela en massa omgångar Mexican Train, ett domino-spel som vi brukar spela. Jag vann majorieten av gångerna. Ursh och jag bildade Team Emma & Ursula eller Team 50% Vowels (vi började prata om vokaler och namn... internskämt).

Imorgon är skolan igång igen, jag kommer vara död imorgonbitti men det ska väl gå det också! Jag skriver en kort liten rapport imorgon... Jag och Ursh ska till gymmet imorgon också! Det ska bli spännande, jag har inte tränat på ca 2,5 månader så jag kommer att dö men jag ser fram emot det :) Vi ska på ett 20/20/20-pass:
20 minutes of cardio, 20 minutes of resistance training and 20 minutes of abdominal/lower body training; the perfect blend that targets the entire body. You'll love the results! Så det blir intressant att se hur död jag är imorgon ;)

Puss på er

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-10-19 09:29:45

det där träningen lät skoj ju :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 18:40:45

haha shiet va ni kollar på film :P lyx haha skulle vara någe här när det bara regnar hela tiden. Snart har vi lov! IIIIH! näste vecka! :D nice price :)

filmen verkar bra btw den där nya

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela