Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Orthodontist

Publicerad 2009-10-08 06:07:44 i AZ 2009-2010,

Idag var jag hos tandregleringen för andra gången, första gången för att göra något med tandställningen. De är så himla glada och trevliga där, jag vill inte återvända till de i Nyköping (inte för att de är dåliga men det är så annorlunda här). Jag fick välja färg på min gummikedja som jag har i nederkäken - den blev lila :D väldans fräsigt. Första gången jag har fått välja färg på ngt, men det var skoj - det fanns en uppsjö att välja mellan.

Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg nu, håller på att plugga till två prov imorgon - historia och gov't. Men jag var tvungen att ta en paus på några minuter, ögonen går snart i kors.

Hoppas att mamma och pappa har det bra där borta i New York, imorgon fyller nämligen far gubbe så de är ute på resa i stora världen. Så grattis i förskott om du läser det här innan jag hört av mig på annat sätt!

Nu kallar mina studier (vill ju inte tappa mitt straight-A-record nu till kvartals rapporten)

Tjillevippen

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-10-08 15:03:02

gud vad du är duktig! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela