Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Cap & Gown

Publicerad 2009-09-16 02:35:04 i AZ 2009-2010,

Idag var en kvinna hos oss i våran Government-klass och berättade om Cap'n'Gowns och allt annat som man kan beställa om man är Senior... Det känns så overkligt att jag kommer stå där i en svart gown med svart cap med guld och svart "tassel". Det är lite roligt för de vill inte ha mått eller ngt till storleken, de vill ha längd och vikt :P det tyckte jag var lite skoj i a f ;) Det kostar "bara" $26.50, jag trodde att det skulle vara dyrare...Men det ska beställas torsdag/fredag så jag måste bestämma mig om jag vill ha ngt mer från dem. Kollade på sk. class-rings, de är äckligt dyra och inte så vackra heller... Jag överlever utan en.

Det var ett kort litet inlägg om vad som händer här borta.

(detta hände igår men batteriet till datorn dog innan jag han publicera det)

So Long

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2009-09-16 10:54:59

Walmart har en märke under jonstons, typ, som säljer exakt likadana klassringa för halva priset. bara så du vet :)

Postat av: terese

Publicerad 2009-09-16 18:27:08

sooooft! :D cool ju :P då måste man ju få komma o checka ;D

puss

Postat av: lise

Publicerad 2009-09-21 19:57:00

ojoj tänk hur många barn som skulle kunna få skolmat om man la pengarna på det ist för på en ful ring!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela