Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Dress

Publicerad 2009-09-19 04:27:56 i AZ 2009-2010,

Soo, vi bestämde oss för att åka o kolla på lite prom-dresses för att Ursulas dag hade varit lite sådär. Så vi åkte iväg och de första affärerna hade nada. Vilket är lite konstigt eftersom att det är Homecoming-dax om några veckor. Jag kommer inte att vara här under Gilbert HS homecoming men ialla fall så hittade jag en söt klänning som jag köpte. Den kostade bara 280 SEK, som hittat - lägger ut en bild så fort som möjligt (eller när jag känner för det). Både Torrey och Taryn köpte klänningar de också, som var ännu billigare än min (vi kollar bara på de billiga klänningarna so far). Min klänning var vit och fluffig, axelbandslös med svart band under bysten som man knyter i en rosett därbak och lite kortare än knälång. Så nu vet ni det...

Good Day

Kommentarer

Postat av: terese

Publicerad 2009-09-20 14:46:45

du de låter ju soft fan :P billigtbilligt

Postat av: farfar

Publicerad 2009-09-23 23:33:39

jag läser med stort intresse det Du skriver om Ditt nya liv. Du har det ju jättebra förstår jag. I nästa vecka skall M-L åka till Italien och jag på barndop i Tyskland. Sen skall vi tillsammans åka på bröllop i Spanien ibörjan av November. Som Du hör så sitter vi inte stilla ! Vi tänker ofta på Dig

V

Kramar

Farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela