Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

First Progress Report

Publicerad 2009-09-25 05:51:28 i AZ 2009-2010,

Igår kom min första progress report :) Det var skoj att få i brevlådan, även om jag vet var jag har för betyg i alla ämmen tack vare SnapGrades, som är lite som SchoolSoft - man kan se sina betyg på i-net. Jag har A & A+, tänkte bara nämna det ;)

Men det som är roligt med Progress Rapporterna är att vissa lärare lämnar kommentarer, jag tkr personligen att alla lärare skulle vara tvunen att lämna en kommentar (eller flera). De kommentarer jag hade var:

Beginners Dance

C = Pleasure to have in class

Metals/Jewlery I
C = Pleasure to have in class
B = Exellent student

Så, nu har jag berättat lite om den Am. skolan (och skrutit lite om hur duktig jag är) hahaha ;)

Aloha

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-09-25 14:43:14

man ska skryta när man är sådär duktig ;)

Postat av: terese

Publicerad 2009-09-26 16:12:40

haha fan va du är duktig da ;) GO EMMA :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela