Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Money - Gone

Publicerad 2009-09-18 07:20:23 i AZ 2009-2010,

Idag har jag brännt pengar som bara den. Känns det som... Jag har betalat följande;

$ 170 Anytown Camp fee
$ 88 Graduation Cap & Gown, Senior Key (halsband) och en extra tassel
$ 12 Diverse små saker från Target

Så idag försvann en massa pengar, känns det som. Jag flängde omkring under lunchen för att betala lägret, för att lämna in min order till Jostens (de som har hand om Caps & Gowns and that sort of stuff) och betala det. Sist men inte minst så skulle jag ta mitt senior photo till the Yearbook också. Men det hela gick mkt fortare än vad jag trodde då jag hade typ 30-40 minuter till att sitta ner och äta lunch, vilket är mer än tillräckligt.

Jag hade hoppats på att jag skulle få min Senior Key direkt, jag fick det intrycket när jag beställde den men så var inte fallet... Men jag såg hur de ser ut irl och de var riktigt söta :) Min kommer att vara svart och guld-färgad (GHS's färger) med en guldfärgad kedja.

Imorgon har vi "Double pep-assembly schedule" då vi ska kolla på en film om the Constitution under 2nd hour så den lektionen är ca 2 timmar så vi hinner ha den vanliga lektionen och se på filmen. Det betyder att alla andra lektioner är kortare än vanligt så att vi fortfarande slutar 14.30. eller 14.31 som det är på schemat. ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela