Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Why me?

Publicerad 2009-09-24 02:39:13 i AZ 2009-2010,

Idag hände det igen... Jag blev av med min iPod för andra gången i år. Det är lite ironiskt för jag tänkte "ska jag lägga den på bordet? den kan ju bli stulen... Men ingen skulle göra det i den här klassen, jag vet vilka alla är" så jag lämnade den på bordet. Sen var den borta. Det var under min sista lektion, Metals/Jewlery. Så min lärare kollade allas fickor och väskor och jag tror inte att någon skulle ha tagit den. Men borta var den, så nu har jag lärt mig läxan att hålla koll på iPoden, två gånger.

Annars så har jag beställt min Yearbook idag, med en liten namn-plakett som säger Emma Caspary. Den kostade 60 bucks så under den senaste veckan har jag lagt pengar på allt möjligt som jag inte kommer att se än på ett tag...

Vi åkte till Ocean Blue idag igen (the frozen youghurt place) och vi fick frågan om vi hade ett loyalty card. Nooo, we need one! haha, vi är där typ en gång i veckan, det är så galet gott.

Nu kallar läxor och provplugg

xoxo

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2009-09-24 13:12:38

haha jobbigt du ;) ofta man liksom itne kan lägga sin iPod så...

haha soft med frozen youghurt :P

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-24 19:57:47

Men Emma då.. Det är faktiskt bara på Enskilda som man kan lämna en iPod på ett bord utan att den blir stulen. Hoppas någon får riktigt dåligt samvete och lämnar tillbaka den...

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela