Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Påsk i Brevlådan!

Publicerad 2010-04-06 01:46:32 i AZ 2009-2010,

Jag är så glad så jag skulle kunna stå på huvudet just nu! Idag när vi kom hem fanns det inte ett utan TVÅ paket till mig i brevlådan! Vilken underbar familj och släkt jag har, jag älskar er! Så nu sitter jag här med påskägg, VeckoRevyn, Melodifestivalen CD och armbandet som jag velat ha så länge från Humanity. En hel hög med smält Marabou, Daim, Japp och Kexchoklad har fått åka in i kylen. Och ett mindre berg av Bilar, Tutti Frutti, Vingummi, Zoo och Malaco Truly Sweet & Sour. Gud vad jag är glad just nu! Ni gjorde min dag. Inte för att jag hade en dålig dag men sånhär gör en ju supermegakalas-glad!

Puss på er älskade familj! (från ett +26 gradigt, soligt Gilbert)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela