Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Prom Dresses Pics

Publicerad 2010-04-11 21:09:40 i AZ 2009-2010, Pictures,

Det är väl ingen massiv bildspecial som kommer nu utan två ynka bilder, men fyra klänningar ;)

Ursh provade en klänning för $50 och jag i klänningen jag köpte. Det var den första klänningen jag provade :D It was meant to be.

Sen provade vi en massa andra klänningar bara på skoj. Vi provade de här och sedan bytte vi och tog en massa mera bilder. Den rosa hade paljetter på överdelen som liksom högg en i sidan så jag har ingen aning om någon skulle kunna stå ut med det en hel kväll men jag skulle kunna köpa den bara för att den är så kul att ta bilder i! Den gröna var billig och väldigt söt och glittrig men den var lite för stor för både mig och Ursh.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela