Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Senior Snitch Pics

Publicerad 2010-04-23 20:10:03 i AZ 2009-2010, Pictures,

Igår var det Senior Panorama Picture dags och sagt och gjort så var vi på läktarna klockan 9 för att ta bilden. Det gick väl hyfsat fort om man tänker på att vi är 600 (?) Seniors. Och när allt var klappat och klart så gavs mikrofonen till JD (en Senior) - "Don't go to class. Don't go home. They are fine with this (rektorn och administrationen) - were having a party!" Så vi gick glatt ner till en av de avlägsna gräsplanerna där det grillades hot dogs, bjöds på chips och "vattenaktiviteter". Det fanns en slin'n slide, volleybollnät osv. Tyvärr var det lite kallt (kallt och kallt... chilly) igår och i förrgår medan det i Måndags och Tisdags var supervarmt. Men i alla fall så var det folk som gladeligen plaskade i vattnet.

BBQ

Slip'n Slide

Ni kan inte se det på bilden men rätt som det var så langade arrangörerna fram massvis av vattenballonger som utlöste världens vattenballongkrig. Jag blev precis efter jag tog den här bilden träffad av en (på ryggen) medan en av mina Guard coacher Alice blev dyngsur då hon blev träffad på magen... Man kunde ju inte göra annat än skratta. Vi stod kanske lite nära lärarna, de blev bombarderade så de sprang till något som kunde likna ett skydd.

Alla Seniors var excused resten av dagen så de flesta åkte hem efter ett tag men eftersom att jag hade träning klockan 17.30 så skulle jag ju ändå stanna på skolan tills dess så jag gick till min dansklass och keramiken. Min danslärare Ms. Roso sätter alltid upp ett meddelande på sin dörr med vad vi ska göra för dagen och om vi mot förmodan inte behöver byta om. Dagen till ära så var det till att dyrka alla Seniors. Jag är den enda Senioren i min klass ;) haha.

Jag stannade efter i min clay-klass eftersom att idag är Senior Ditch Day och projektet är due idag. Så jag gjorde klart min pitcher - kanna. Det är nog mitt favorit projekt hittils och förhoppningsvis så håller den sig fin när den torkar och bränns. Det var några små sprickor i dekorationerna som jag satte dit för att leran var lite för torr (jag är säker på att ni alla är väldigt intresserade av just det här... haha.). Men vi får väl se om någon vecka...

Idag är det som sagt Senior Ditch Day. Första gången i mitt liv som jag skolkar... Vi får se vad som blir av dagen. Charise och jag pratade om att hitta på något men hon visste inte om hon hade en bil idag eller inte. Så vi får se vad som händer. Jag måste i alla fall förbi Wal-Mart för att köpa några småsaker till imorgon - Prom!

Adios

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-23 21:57:31

AWH det verkar jätte mysigt och din kanna blev jätte fin är så avundsjuk :D



Jag undrar om du har fått mitt mail, har haft mega strul med internet senaste månaden :(



hade bra i värmen så ses vi om 29 dagar hihi



<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela