Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

The Morning of Prom

Publicerad 2010-04-24 19:17:47 i AZ 2009-2010,

Vaknade för någon timma sedan. Låg i sängen och lyssnade på iPoden ett bra tag men sen var det dags att trycka ner några blåbärspankakor i brödrosten och bre på lite Nutella. Yummy. Vilken nyttig start på dagen (fast i ärlighetens namn så äter jag bara det någon gång i veckan...). Det är bara jag, Torrey och Taryn hemma. Ursh har softballträning, Lorie är på ett möte någonstans, Terry jobbar och Susanna är hos en kompis. Så det är ganska lugnt här.

Idag ska jag inte göra någotingt speciellt tills kvällen kommer. Jag ska bara måla naglarna, fixa håret och allt sånnt. Men runt klockan 17 så blir jag skjutsad till några kompisar och därifrån åker vi till restaurangen och sedan till Prom. Det ska bli så himla kul! Jag är så exited! (Jag kan inte komma på någon bra översättning till exited just nu. hahaha). Bilder blir det i alla fall förhoppningsvis imorgon ;)

Kramar

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-04-24 23:38:14

Ha det bäst på DIN "Prom"



Kram P



Postat av: Frida

Publicerad 2010-04-25 13:05:18

Hej Emma!



Jag ska förhoppningsvis börja plugga till hösten och skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig för att höra vilken utbildning du läser, hur du lyckades ta dig till USA och hur du trivs där borta.



Skulle blir SUPERGLAD om du kunde mejla mig!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela