Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

WGAZ Championships 2010 Pics

Publicerad 2010-04-16 05:10:02 i AZ 2009-2010, Pictures,

Bättre sent än aldrig. Här kommer bilder från Championships :D


Det här tyget var våra toppar gjorda av. Vi lämnade glitterpaljetter överallt...

En stjärna gjord av fötter. Ni kan se hur våra byxor såg ut :)

Den svarta stora rutan på golvet är vårat golv som de lånade så det var under alla andras golv.

Det ser inte så stort ut och det var inte megastort men det var way större än alla gym som vi uppträtt i...

Såhär såg våra silken ut. Silket är det vi tänker på när vi säger flagga men ett silke och en stång = flagga.

Drumline - de varvade guard och drumline under dagen. De använder sig av golv och koreografi samtidigt som de spelar på sina trummor och cymbaler. Oftast så har de något tydligt tema.

Jag är sjukt stolt över den här bilden. Adam är en av koreograferna till våran show och här är uppträdandet med Entity - som jag har lagt upp en video till tidigare. Jag visste när den här delen kom så jag var redo. Kan ni se hur högt upp hans vita gevär är? Sjukt högt upp!

Under Drumline Awards - alla i varje drumline står uppraddade så det blir fint och randigt på golvet. Och sedan när man vinner ett pris så får hela gruppen gå fram och ta emot medalj och ta en bild (om man hamnar på pallplats)

Vi fick guldiga ballonger eftersom att vi är Gold Guard. Pam ger alltid sina guards olika sorters heliumbalonger för prisutdelningen :)

Here it is. Min brons-medalj!

Några få bilder från Powder Puff är på väg :)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-04-16 10:38:53

Äntligen funkar det att kommentera igen : )

Skulle vara så roligt att få se er show live.

Har du haft någon som har filmat er så måste du lägga upp den. Kaos i Sverige och stora delar av Europa pga vulkanutbrott på Island. Alla flygplan står på marken....

Ikväll ska vi ner och fira "Harmors" och "Lennfars" guldbröllopsdag. Puss

Postat av: isa

Publicerad 2010-04-16 12:54:44

haha ja det får vi verkligen göra ;)

Postat av: emili

Publicerad 2010-04-16 19:26:49

Grattis! :) Jag vet att det var ett tag sedan, men bättre sent än aldrig? :) Jag vet inte om du läst på min blogg men vi är fast här! Haha. Eftersom alla flygtrafik till norra europa är inställd så blev vårt flyg från DC till frankfurt inställt, så vi kan inte komma hem! haha. Så tidigast måndag.. men vad gör det? ;) ha det bra! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela