Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Annars då?

Publicerad 2010-08-16 23:21:58 i Everyday,

Ja, nu är det i stort sett färdigpackat. Vad har jag annars haft för mig idag? Gymmet, varit duktig och bäddat om med nya lakan i sängen, sista minuten shopping och varit förbi banken och tömt min låda. Har varit sjukt kul att jobba där, kändes lite lagom konstigt att gå in där i casual clothes... Men nästa sommar är jag förhoppningsvis tillbaka :)

Jag har även hunnit med att skymta snuttar av otaliga TV-serier under dagen. Jag är en sån person som oftast har TV'n på. Idag blev det bitar av McLeods Döttrar, Laguna Beach, Ellen DeGeneres, Rachel Ray, Sjunde Himlen, Made, NCIS, Las Vegas, Danska Hollywoodfruar, Celebrity Rehab, Martha Stewart, Luther och ett helt avsnitt av One Tree Hill. Men keep in mind, det mesta rör sig om fem-tio minuterssnuttar. Fast jag spenderar mycket tid framför TV'n märker jag nu...

Jaja, imorgon ska jag ner och lämna en hyrfilm, packa neccessären (det är ju det besvärligaste eftersom att man måste packa den sist dvs. störst sannolikhet att man glömmer något), plocka undan på rummet och förbereda ev. saker för skolstarten på måndag - eftersom att vi landar på söndag kväll. Kan fortfarande inte fatta att skolan börjar - rättning - har börjat om en vecka! Vart tog sommaren vägen. Nyss befann jag mig i AZ och hade precis börjat på GHS och kände mig sjukt vilsen och nu sitter jag här igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela