Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ett jävligt mysigt dygn

Publicerad 2010-08-15 21:54:03 i Everyday,

Det snarare ett dygn än en filmkväll. Det blev Hachi igår kväll och imorse kollade vi på Män som hatar kvinnor. Den förstnämnda var inte så bra som jag önskat, lite för seg men det blev värsta snyfftfesten i soffan... Den andra var ovanligt bra för att vara en svensk film (jag är inget superfan av svenska filmer). Helt klart sevärd så nu vill jag se del två och tre i serien. Vi är inte i någon toppform när det gäller filmtittande, vi orkade bara med två filmer. Bara en på kvällen, vi började kolla på en annan men jag somnade efter tio minuter. Lise somnade redan innan. Bara Therese och Jenny som tappert försökte men de fick vika sig också. Man börjar bli gammal ;)

Det blev dubbeltpoolbad och både middag, frukost och lunch. Lite missförstånd när vi skulle blåsa upp luftmadrassen så vi fick trycka in oss tre i min säng men det blev lite väl tajt, så tillslut gick jag o la mig i soffan. Ingen natt för skönhetssöm men men, det dög.

Kommentarer

Postat av: TW

Publicerad 2010-08-16 22:07:52

Tack för det härliga filmdygnet och för att jag fick sola hela natten =) Nästa gång ska vi palla trycket, kan inte acceptera att jag blivit en sån mes.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela