Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Late Plane

Publicerad 2010-08-23 13:41:45 i Everyday,

Igår var flyget hem försenat med en och en halv timma så vi kom inte hem förän runt midnatt. Men det gjorde inte så mycket - idag håller jag rätt så lugnt tempo men hinner med en del i alla fall.

Var ju som sagt på upprop på skolan. Åt sushi-lunch med mamma. Hämtade ut våra iPhone 4 från ICA. Konstaterade att jag inte har fått något mini-SIM-kort än så det är bara att lugna ner sig lite och vänta tills det kommer innan jag kan använda iPhonen fullt ut. Har kikat på Greek och One Tree Hill från helgen. Ska nu klippa gräset. Ikväll är det FN-möte som står på agendan... Sen kommer jag nog leka lite till med min iPhone, den är ju så fin!

Ikväll kanske det kommer lite bilder från Mallis, om ni har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela