Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Musik ska byggas utav glädje...

Publicerad 2010-08-10 22:19:13 i Everyday,

Jag trodde min iPod helt totaldött men jag fick igång den. Så nu sitte jag och skrålar med i ljuv musik. Jag är så beroende av musik och jag märker det när jag har tillgång till det igen efter några (någon...) dags uppehåll. Musik är glädje. Och jag kommer sjunga med, oavsett hur bra eller dåligt det låter.

Jag och la familia var på handledarkursen i och med att både jag och lillebror ska börja övningsköra så småning om. Så se upp där ute på vägarna... Men nu är jag rätt så pepp på att börja köra, för nu vill jag ha körkortet i handen. Nu!

Igår var jag och snyggade till mig i håret. Så det är kortare och jämnare jämfört med när Torrey klippte det i AZ - de längsta längderna klipptes av så nu ska det få växa ut och sedan blir det frisyrklippning om några månader. 

So long amigos.


Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-08-14 12:07:53

vad kul att du också kommer igång nu! körkort nästa för oss båda ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela