Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

God Jul

Publicerad 2010-12-26 12:01:09 i Everyday,

En sen God Jul hälsning men här kommer den. Hoppas att ni alla, mina få men fantastiska läsare har haft en underbar julhelg fylld med kärlek, mat och kanske en julklapp eller två. Här firades julafton med mormor och morfar samt kusinfamiljen med en massa mat och lite klappar. Den 23 firade vi med farfar och hans Marie-Louise, vi ska träffa dem idag igen för att fira M-L's 60 årsdag lite sent, hon fyllde i oktober... Igår kom Terese, Elin och Lise förbi och fikade lite, mysigt. Imorgon får jag träffa några av dem när det vankas fika hos Jenny P :)

Jag har blivit piggare och känner mindre i halsen efter operationen men det känns fortfarande. (Lite skönt är det ju att man bara kan gå och dra och dega några dagar utan några krav på sig)

Nu måste jag börja klä på mig, har gått runt i pjamas/myskläder sen operationen (hade lite finare kläder på julafton) men nu blir det jeans som gäller, lite lagom "uppklätt" med fin tröja till :)

Puss på er


En julig bild från förra julen. Gilbert, Arizona. Kan fortfarande inte fatta att tiden går så fort.

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2010-12-28 19:54:06

Hej!

Hoppas du mår bra efter operationen, och att allting har gått vägen! Ville bara tala om att min pojkväns mamma älskade armbandet, det kommer def. en till beställning då jag kommer hem! Haha! Ha det bra, kram! :)

Postat av: isa

Publicerad 2011-01-06 09:47:11

skönt att du mår bättre nu iaf, fortsätt att krya på dig! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela