Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

1st gold.

Publicerad 2010-02-17 02:27:36 i , AZ 2009-2010,

OBS! Detta inlägg skrevs delvis igår men blogg.se krånglade så jag kunde inte ladda upp det igår.



Så har Sverige vunnit sitt första guld i denna snöolympiad. Jag såg det på Facebook, annars så måste ni hålla mig uppdaterad på de svenska medaljerna för här borta har jag noll koll. Det blir ju konstigt, man vet inte om man ska hålla på Sverige eller USA, det blir bådeoch eller så beror det på i vilken sport - vem som är mer överlägsen. En sak är ju säker, i short track håller vi på Apolo Ohno.

Idag är det Presidents Day så vi har ingen skola. Ursh har softball tryouts så jag är hemma helt solo. Har skrivit en annotated bibliography dvs. källkritik till mitt Senior Project. Har lyssnat på min favorit radiostation på nätet (jag lyssnar alltid på den här stationen efter skolan när jag väntar på att bli upphämtad), 101,5 Jamz. Här är i alla fall några av mina favoriter för tillfället.


Bed Rock - Lil Wayne m.fl.


Superhuman - Chris Brown & Keri Hilson


Baby - Justin Bieber ft. Ludacris


Den nya versionen av We Are The World. Me like it :)

Precis som förra gången - en galen blandning av musik - gammal som ny. Har ingen aning om dessa låtar är lika populära där hemma men här hör man de i alla fall några gången om dagen.

Ciao

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-18 22:55:05

http://www.youtube.com/watch?v=JwtW4AOaMR0



Där har du, isstället!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela