Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Blogg.se

Publicerad 2010-01-30 00:18:47 i , AZ 2009-2010,

Jag tycker inte om förändringarna på Blogg.se. Men jaja. Idag hade vi halvdag med knas-schema för de tryckte in ett pep assembly-schedule på våran halvdag. Men det gick ju det också. Efter skolan så hade vi träning - våran rutin börjar minsann ta form nu (it better be - våran första tävling är nästa lördag. AH!) Men idag såg jag i alla fall min första pep assembly, det var intressant. Tog några bilder så vi får se om jag lägger ut dem senare :P Just nu bjuder jag på låten som Black Guard (varsity) gör sin rutin till. (Jag tror inte att det är exakt den här, de gör den till något annat live-framträdande...)

Landslide - Stevie Nicks

Ikväll är det danskonsert som gäller och Habitat for Humanity imorgon.

Kramar



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-02-01 20:08:13

Hej Emma!



Vad innebär "pep assembly"? Undrar en som kan mest svenska! Kram Papppa

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-03 14:24:23

sv: haha vilken tur att begäret försvinner för nu är det ju nästan outhärdligt :D och tusen tack för att du kommenterar, ska jag blir bättre på det jag med så nu vinner vi alla på detta ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela