Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

It's Just an Ordinary Day

Publicerad 2010-01-26 04:14:39 i AZ 2009-2010,

Det blev ingen hårklippning igår men shopping blev det. Så nu är jag off shopping några veckor. Fast jag gjorde några grymma klipp.
- 2 par jeans och ett halsband från Charlotte Russe - runt 500:-
- En turkos-blå t-shirt & ett grått linne med peace-tryck - runt 40:- (slutrea! - sjukt billigt)
- Fyra väskor - runt 300:-
Angående väskorna - Vi var inne på WetSeal och de hade slutrea varav några varor under skylten "Buy one - get on for a penny" dvs. runt 7 svenska öre. Så jag hittade en väska som jag gillade - ny skolväska! Och Ursh hittade en som hon gillade. Great - totalt 140:- för två väskor. Sedan hittade jag en till liten söt quiltad (?)- svart väska med silverkedja (ni vet de som varit så poppis de senaste åren) för 10 bucks och så slutade det med att jag/vi köpte en likadan till eftersom att den bara var 7 öre.

Sedan får man ju inte glömma Jelly Beans - jag och Ursh går alltid förbi godisaffären när vi är i the mall.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-26 20:35:57

Uj vad du shoppar, tur att vi har tre extra väskor med oss för transporten hem. Kram Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela