Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Last Night...

Publicerad 2010-01-10 01:41:10 i AZ 2009-2010,

Vänster insida lår och ett på rumpan - mina blåmärken efter gårdagens paintball. Det var så roligt men jag är ju så dålig! Jag kan ju inte sikta, men tydligen så sköt jag i alla fall någon enligt Josh. Enbart två blåmärken blev det för min del för oftast blev jag träffad på masken dvs. ansiktet/huvudet. Så färg i håret hade jag allt men det gick snabbt ur när jag tog en dusch. Det var galet skoj och jag vill göra det igen snart, det kostade inte så farligt mycket för det var "Ladies Night" så vi behövde inte betala någon field fee men för utrustning och extra paintballs betalade jag nästan 20 bucks - inte farligt alls.

Vi var på en inomhusbana där alla som var där för att spela delades in i tre olika lag, så det var inte garanterat att man hamnade i samma lag som sina kompisar men man kunde byta västar/lag med varandra om man ville. Sedan slussade de in två lag per spel, väl där inne berättade domarna vilka regler som gällde för den spelomgången. Vi spelade några olika sorters matcher;
- Man var tvungen att bli träffad på masken/huvudet för att vara ute
- Man var tvungen att stanna på sin sida av banan och skjuta det andra lagret därifrån
- Man hade två liv
osv.

Det var som sagt superskoj och vi ska garanterat göra det igen :)

Hörs Senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela