Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Music to My Ears

Publicerad 2010-01-28 02:57:19 i , AZ 2009-2010,

Sitter och pluggar. Är det inte historia så är det dikter som renskrivs eller ekonomi-artiklar som läses. För att underhålla mig själv och göra allt pluggande lite skojigare lyssnar jag såklart till musik. En salig blandning är det... Här kommer ett axplock;


Reply - Sean Kingston


I See You - Leona Lewis


Do You Remember - Jay Sean


So Close - Jon McLaughlin


Let It Rock - Kevin Rudolf ft. Lil Wayne



Fireflies - Owl City


Here In Your Arms - Hellogoodbye

En galen blandning av nytt och gammalt, ballader och uptempo. Imorgon är det historia-prov, Red-Out Day och sen träning för min del. Red-Out betyder att vi ska klä oss i rött för att stödja Haiti, vi har en insamling där målet är att samla in $3000. Gilbert HS tävlar mot två andra skolor i att samla in mest, förhoppningsvis kan vi slå Mesquite och Highland... Själv köpte jag mig en "Gilbert Tigers Have Hearts for Haiti" T-shirt idag. På tal om något helt annat - vårat tema för MORP är The Revenge of the Nerds - både kul och lite uttjatat tycker jag. Ganska enkelt att klä ut sig dock - jag vill hitta ett par glasögon med tjocka bågar. Rapporterar hur det går :)

Nu väntar lite mera plugg.

Adios

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Caspary

Publicerad 2010-02-01 19:23:17

Hej käraste Emma. Oj, vad jag har läst och läst och

njutit. Vad roligt med dina musiktips som jag har spelat upp för mina elever. Ditt Creative writing ämne är ju fullkomligt strålande.Vilken bok och du har verkligen gjort ett vackert arbete. Dina texter är tänkvärda och säger mycket. Hur mycket material har ni haft tillgång till? Har ni tagit fram allt själva? Jag ska föreslå metoden här på skolan. Låter lite läskigt med tornado, här är det fortfarande vinter. Härligt skidföre och skridskor. jag njuter verkligen. jag har ju också din varma goosejacka. varje gång jag tar den på mig tänker jag på dig. Farfar och jag har bokat biljetter till din graduation.Det ska bli spännande och kul.Hoppas ni fick in över 3000 til Haiti.Är man en tiger i Gilbert HS? Du fina Emma, sköt om Dig och pussar och kramar från Marie-Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela