Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Pantless on the Lightrail

Publicerad 2010-01-11 04:03:31 i AZ 2009-2010,

Gissa vad jag har gjort idag?!

Jag åkte byxlös på "tunnelbanan" till downtown Phoenix. Jag, Taryn och KC var med i en "flashmob" då man skulle åka på the lightrail (som ett tunnelbanetåg fast det är ovan jord och de har bara en rout) i underkläder dvs. utan byxor. Så vi åkte till mötesplatsen, ett av lightrail-stoppen där vi började lägga märke till folk klädda i lösa byxor - lätta att ta av. När vi gick på tåget så började vi ta av oss byxorna och sedan hade vi byxorna av enda tills vi kom hem. Om någon frågade varför vi gjorde det skulle vi säga för att det var varmt eller något liknande. När vi åkte till våran slutstation så gick vi och mötte upp alla vid Starbucks för att ta bilder osv. förtfarande byxlösa. Efter det gick vi alla tillbaka för att ta ett tåg tillbaka - några skulle till efterfesten på ngn bar och vi skulle hem.

Det var galet roligt, vi fick så många roliga blickar, kommentarer och människor som tog bilder och filmade. Vi gick förbi Hooters och alla som satt där tog ut sina kameror och tog bilder på horden av människor utan byxor. Det kommer bilder senare :)

So Long

ps. jag hade mina boxers på mig, jag fick dem i julklapp och de gick nästan till mina knän så de var mer som shorts.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-11 17:30:51

hej hej kolla din mejl ASAP och mejla gärna tillbaka snabbt om du har tid puss puss

Postat av: terese

Publicerad 2010-01-13 21:55:31

haha fan va roligt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela