Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Part Three - Payson Pics

Publicerad 2010-01-07 05:11:48 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer de sista bilerna från Payson, fast de är ju de första bilderna från resan... Ni fattar.


Upp för berget.

Arizona landskap - kaktusar, berg och öken.

Slingrande vägar. Bilar och en stor läsk går inte ihop för mig, detta var tredje bilresan jag spilde Cola från min mugg. Inte bra, det börjar bli lite av en vana. Första gången spilde jag det över mina ben, andra gången över min sko och den här gången bara på bilgolvet...

Vi stannade vid Walmart för att inhandla lite basvaror så jag knäppte ett kort lite här och var - en godishylla :)

Julies ben... Julie, Lucy, Lan och jag gick ju på promenad för att utforska området lite.

Vi hittade några skojiga gungor som jag var tvungen att pröva på.

Vägen var dock galet lerig men det är ju så det blir när vatten och sand blandas kan jag minna mig... Det kändes som evigheter sedan jag var på ett lerigt ställe när vi var där uppe. Jag tycker om torra öknen mkt mera!

Det var allt från Payson :)

Over and out

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-01-07 12:45:32

sv: tkr också att den var fin, men ibland behövs det förändring ;) snart blir det nåt helt nytt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela