Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Part One - Payson Pics

Publicerad 2010-01-06 02:46:55 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer en massa bilder från när vi åkte upp till Payson några dagar efter jul :) Del ett i alla fall - den sista delen fast den kommer först. Det blev något knas när jag laddade upp alla bilder eftersom att jag laddade upp första halvan för några dagar sedan och resten idag blev det knas. Men här kommer del ett - sista delen av resan och allting är i omvänd ordning, slutet först...


Min utsikt från bakluckan när vi åkte hem... Jag satt där inklämd med kastruller, sovsäckar, väskor m.m. Men det var mysigt :P

Ursh och jag lade ett 500-bitars pussel som Constance hade med sig - det avbildade hennes hemstad Philadelphia.
Lite svårt att se vad det är men det är utsidan av lobbyn, tagen från insidan... If that makes any sense.

Ser det inte väldigt amerikanskt och idylligt ut? Det var precis som jag och Ursh tänkte oss att det skulle se ut (detta är också lobbyn, inte våran stuga...)

Den uppvärmda poolen och den gröna hot tuben. Ursh och jag älskade dem!

Nu ska vi se om jag kan lägga upp del två med de första bilderna...

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela