Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

People

Publicerad 2010-01-14 00:20:17 i AZ 2009-2010,

Jag hade då väntat mig en massa mera kommentarer angående mitt byxlösa lightrail-åkande - men icke! Fast jag hade mitt högsta läsarantal runt den dagen, 29 tappra människor besvärade sig med att läsa mina nerklottrade ord :) (Häromdagen var det minsan enbart 9 personer som läste ;) )

Men igår så hade jag Winter Guard-träning efter skolan. Idag är det ingen träning men imorgon är det minsan sen träning. Sedan är det helg igen, tredagars helg minsann - jag tackar Martin Luther King för det, jag behöver sova! Men på lördag så har vi ett lära-känna-varandra-i-Gold-Guard-kalas hos en vän så det ska bli skoj. Jag kan fortfarande inte allas namn, jag är hur dålig som helst när det kommer till att lära sig namn!

Idag hade vi några "gäst lärare/föreläsare" i min dansklass, de var killar och tjejer från en danststudio (de är vanliga här - dans/gymnastik studior) som visade oss lite Hip-Hop. Breakdancing osv. Sedan försökte de lära oss lite, det var superkul men det var väl inte min bästa dansgenre om vi säger så...

Just nu sitter jag och drömmer efter en Kindle, letar smaskiga Martha Stewart-recept och bara degar framför datorn. Ska minsann ta o leta upp min bok "The Friday Night Knitting Club II" strax, det tar evigheter att läsa en bok här när man har skola samtidigt - läxor hela tiden men inte idag :)


Hur coolt vore det inte att ha en sån... Födelsedags present? hahaha...

Puss på er

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-14 10:09:06

Jag vill att du ska ha brallorna på i fortsättningen! :) Men du Kindle... Det kan väl aldrig slå en riktig bok med läckert omslag... Jag vill kunna bläddra bland riktiga blad. Finns ju inget häftigare. Men det är klart jag är ju en dinousarie...

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-14 18:26:34

Hej, alltid kul att läsa vad som händer Emma. Du börjar bli lika pryltokig som jag.



Kram Pappa

Postat av: amanda

Publicerad 2010-01-14 19:19:30

haha emma, var så chockad över byyxlös-grejen att jag inte kunde förmå mig att kommentera ;D



Utifrån vad du skriver här verkar du ha det askul därborta :P

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-16 19:31:32

Kära Emma! Vi längtar efetr dig. Vi sitter alla, morcfar och mormor, farfar och marielouise framför datorn. Vi firar mamma lotta och äter god mat.Vi läser din blogg och bundrar din kretivitet. men vi undrar och förstår inte det här med byxlösheten.Förklara detta! Kram från oss alla den 16 januari klockan 19.30

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela