Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Sweet 16

Publicerad 2010-01-23 22:52:52 i AZ 2009-2010,

Nu ska jag strax iväg på kalas. Två av mina kompisar från guard fyller ju som sagt år :) Annars så har jag inte gjort så mycket idag, vi har mest gjort våra chores. Ursh och jag spelade ett gäng med Domino-spel. Jag vann varje gång (förutom tre spel)... Imorgon blir det nog en lugn dag med förhoppningsvis lite shopping, jag och Ursh tänkte följa med Torrey till the mall när hon åker till jobbet. Sedan blir det nog till att klippa ny frisyr imorgon - ni får se vad det blir då, it's time for a small change.

Jag har ju helt glömt bort att tacka Terese, Therese och Jenny för min julklapp som anlände förra veckan. Tack så mkt tjejer!

Ciao

Kommentarer

Postat av: lisese

Publicerad 2010-01-24 11:22:17

eeey jag var också med på den julklappen bara att mitt brev kommer om ett tag men påsen kan inte dom få all credd för det snyggaste har jag gjort!;P

Postat av: Threse

Publicerad 2010-01-24 20:55:52

Varsågod =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela