Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

ZooLights Pics

Publicerad 2010-01-05 06:17:26 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer ett sjukt stort (för att var mig alltså) mastodont bildspel från när vi var på ZooLights, Phoenix Zoo några dagar innan julafton. Hoppas att ni tkr om det :)


Palm tree

Shining flowers

Shining flower and the moon

Phoenix Zoo, ZooLights

Stooort, lysande blått träd!

Kaktusar och fladdermöss...

Blommor & växter

Grodprinsar fanns det minsann också!

Påfågel...

Karusell

Fint träd. Det var hundratals med träd osv. klädda i olika färger.

Giraffer (på tal om djur så var de enda riktiga djur vi såg två zebror...)

Butt.

Flamingos.

Mitt absoluta favorit-träd! I love it!

Apor klättrade, hängde och svingade sig i träden.

Mer djur - från savannen, öknen osv. buffalos, renar (?), en örn och gila-monstret (i nedre högra hörnet)

En sista bild på karusellen. Me likes it. De har en sådan här karusell i ett av alla malls som vi brukar åka till :) Första gången vi var där, då var det bara Ursh och jag (vi följde med Torrey till hennes jobb, hon jobbar på Sears) och vi kände hur golvet skakade. Vi tittade på varandra - "kände du det där?" och "skakade golvet?" och så tittar vi till höger om oss och i andra änden av köpcentret hade de en karusell - inte konstigt att golvet skakade...

Hoppas att ni tyckte om bilderna... Imorgon kanske jag lägger upp bilder från Payson. Sedan börjar skolan på onsdag så efter det får vi se hur mkt bild-inlägg det blir. Men imorgon blir det i alla fall ett inlägg om vad jag har gjort de senaste dagarna. Nu väntar sängen, måste börjar vänja om mig - på onsdag måste jag ju hoppa upp ur sängen 6.00...

Puss på er

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-05 11:46:01

Oh my god... Nu har du väl fått en massa inspirataion! :) Kan bara föreställa mig hur Rosenkällavägen kommer att se ut nästa år1 :)

Ikväll kanske jag lånar din säng. Ska ner och äta trettondagsaftonsmiddag hemma hos dina paranteser.

Stor kram från åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela