Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Nu börjar det.

Publicerad 2010-06-13 11:14:05 i AZ 2009-2010,

I Fredags fick jag vara med och skråla studentsånger med kompisarna halva natten på Tellus och Skeppsbron. På eftermiddagen var jag i hamnen när kompisarna kom in med båten Saga Lejon och sprang ut därifrån. Det var lite övning för nästa år - det kändes både bra och lite surt att det inte var min tur än. Fast ärligt talat är det lite skönt att ha ett år kvar av säkerhet - sedan bär det iväg ut i livet.

Idag blir det myskväll med kompisarna så pappa och jag har fullt upp med att koppla ihop DVD, PS2, CD-spelare och surroundsystem med min nya TV. Eller rättare sagt är det våran gamla vardagsrums TV men jag fick den som "välkommen hem present"! Jag älskar ju att titta på tv o film och så fick jag mina kusiners gamla ljudanläggning! Stort tack till min gulliga släkt!

Men imorgon börjar allvaret. Då börjar mina dryga två månader, jobbandes heltid på bank. Mitt första sommarjobb någonsin - så visst är det lite skönt att jag har kunnat vänta till sommaren när jag fyller 19 men det ska bli kul också. Fast jag kommer vara grymt nervös :S Men men, efter några veckor har jag nog kommit in i rollen.

Jag påbörjade ett inlägg här om dagen om när min familj kom till USA och vi får se när jag får tid att slutföra det... Sedan kommer det lite berättelser från Grand Canyon och Las Vegas (och inte minst mina sista dagar i Gilbert). En mastodont hög med bilder - någon gång i framtiden som sagt.

Tills vidare :)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-06-13 13:09:52

Danspartner =D Kul att du följde med ut!

Puss

Postat av: isa

Publicerad 2010-06-14 09:45:20

sv: inte så lite läskigt heller! jag är vettskrämd :O vill inte bli vuxen än!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela