Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

202

Publicerad 2010-03-24 05:18:51 i AZ 2009-2010,

En helt vanlig dag. Fast med regn. Träning efter skolan. Igår var träningen superkul - vi delade in oss i par med en tjej från Gold Guard och en från Black Guard sedan fick vi lära varandra vår favorit del från våra respektive shower. Darci lärde mig en del ur deras show där de "kastar" en dubbel dvs. flaggan går superhögt och snurrar två gånger i luften innan man fångar den. Twisten var att man snurrar runt ett helt varv innan man fångar den. Så man kastar, snurrar och precis när man är hela vägen runt så fångar man den. Jag lyckades några gånger men det var inte så svårt som jag trott. Fast innan jag fick kläm på det så landade flaggan på min armbåge så idag har jag ett flashigt blåmärke och det känns väl inte så superskönt när jag lyfter tungt.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ciao

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-25 23:31:23

Bra med träning. Kom nyss hem från Icehotel där det var -20 grader imorse när vi åkte hundspann med Canadien Huskys - jättehäftig. När kommer bilder från skolan? Kramar P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela