Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Gilbert High School Pics

Publicerad 2010-03-28 22:54:14 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer ett dussin bilder från GHS, min älskade skola. Hoppas att det kan ge er en liten uppfattning om hur min vardag ser ut :)


The main hall, den går från ena änden från skolan till den andra. I den här änden har vi Administrations, The Auditorium, Principals Office, Records Office etc.

Glasshallen, i mitten av the main hall. Den delar lixom av alla "kontor" och administrativa delar från alla klassrum...

Här är nästa del, till vänster är en massa korridorer med klassrum och till höger är alla P.E-klasser dvs. gymnastik, dans osv.

Mr. Wonderful - en "pageant" dvs. skönhets/talangtävling för killarna på skolan. Den var i Fredags, tyvärr kunde jag inte gå för vi hade träning i Coliseum innan Championships men en kompis till mig vann :)

Powder Puff, en Amerikansk klassiker där tjejer spelar amerikansk fotboll och killarna är cheerleaders. Det är Seniors vs. Juiors och det är den kommande veckan. Jag ser fram emot att se matchen! Jag gick till mötet angående att spela men en av träningarna var när jag hade Guard träning så...

Den amerikanska flaggan så klart. På andra sidan har de en Arizona-flagga.

Tiger hall, som går till höger från the main hall, så det blir som ett stort T.

Mr. Wonderful.

Powder Puff.

Sista delen av the main hall, kafeterian. Om ni kikar i den övre, vänstra hörnet så kan ni se den Arizonska flaggan.

Så här ser de flesta koridorerna ut. Fast målningen till höger är ett undantag. Det är långa korridorer med klassrum.

Dörrarna till mina två engelskalärares klassrum. Mrs Florio till vänster som jag hade i Women's Lit förra året och Senior Composition den här terminen. Till höger är Mrs. Hearnes klassrum som jag har i Creative Writing.

Go Tigers

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-03-29 15:54:44

Å vad roligt att få se lite bilder från hur dina dagar ser ut.... Kan inte fatta att du snart är hemma igen... Åkte du inte precis? Stor kram från moster

Postat av: amanda

Publicerad 2010-03-29 19:22:10

oj, skolan verkar vara jättestor :o är det alltid sådär tomt överallt, var finns alla människor? :p

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-29 21:15:28

Hej Emma, jättekul att se din vardag. Ser väldigt fint och häftigt ut. Lite större än Enskilda! Kramar från våriga Nyköping och Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela