Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Saturday...

Publicerad 2010-03-07 05:55:17 i AZ 2009-2010,

Vaknade upp med rinnande näsa och halsont idag. Det var ju inte så skoj, vi hade nämligen en carwash med Guard inplanerad för att göra lite fundraising. Men eftersom att en storm ska dra in imorgon så blev den inställd. Det gjorde mig faktiskt lite glad. Kände inte för att tvätta bilar med halsont och röd näsa. Så istället åkte jag med och kollade på Taryns fotbolls match som hon hade idag. Jag borde ha tränat lite med flaggan för vi fick supermycket ny koreografi, men jag gör det imorgon istället. Förhoppningsvis kan jag och Ursh åka till the Mall imorgon och shoppa loss lite. Jag har även lite läxor som jag ska göra - måste skriva klart min rough draft i min engelska klass och så måste jag skriva några berättelser till min Creative Writing klass.

Ciao

ps. här lägger jag upp 15 bilder (det en mindre evighet) och så får jag en kommentar... come on people - you can do better than that :)

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-03-07 08:30:41

jag har också blivit förkyld, det suger :( krya på dig!

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-07 10:13:08

Fina bilder Emma. Här hemma kommer vårtecknen som spön i backen, Vasaloppet, ljuset, bara 60 cm snö och takdropp. Ser fram mot +25. 10000 kramar Pappa.

Postat av: isa

Publicerad 2010-03-07 18:21:57

sv: krya på dig! chokladen hjälper nog bara man tror på den :) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-07 19:35:41

Hej kära Emma,nu får du en kommentar på dina bilder. ja, vi ska bli bättre på att svara. Vi njuter verkligen och lär oss mycket. Det här med proms låter kul.Tänk att du har sommar,njut...Vi har ibland 20- grader på nätterna. jag undrar hur mina påskliljor mår. Jag har ett hjärta om min hals som en vän till din familj har gjort. Jag fick det av din mor och far idag. Jag blev så glad...superglad, passar perfekt. Tänk vad du har varit med om under dina sex månader. Ditt liv har utvecklats och förändrats och vilka kära vänner du har fått. Jag hör av mig snart och berättar lite om Barcelona.Farfar och jag kramar dig hårt.Han är så glad över sin tavla som ska hänga över sängen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-07 19:38:12

Krya på dig!Puss

Postat av: M

Publicerad 2010-03-07 19:41:58

Krya på dig. Puss ML

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela