Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Show # 4

Publicerad 2010-03-21 02:28:04 i AZ 2009-2010,

Ahh... Så bra det gick idag :D Jag är så glad. Vi placerade oss på fjärde plats av tio lag. Så nära men det gör inget, vi trycker gasen i botten och presterar ännu mera nästa vecka. Jag gjorde några småfel men det känndes så bra :) Det känns som en bra uppladdning inför championships om en vecka. Hemmaplan och att vänner och delar av familjen var i publiken gjorde att det känns extra kul att det gick så bra. Jag, Niecy och Emily fick även vara "pris mottagare" från Gilbert Gold - även fast vi inte fick ta emot något pris. Varje Guard har nämligen några representanter som tar emot eventuellt pris varje gång. Ni kanske förstår bättre när jag lägger ut bilderna.

Jag ska försöka lägga upp några bilder ikväll, vi får se hur det går. Kanske ska försöka att advancera lite för jag upptäckte nämligen att jag har någon version av PhotoShop på Vaion :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela