Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Title of the Day

Publicerad 2010-03-11 00:00:00 i AZ 2009-2010,

I brist på annan rubrik... Ingen träning idag men fullt upp med plugg inför två prov imorgon - ekonomi och historia. Jag längtar efter lov! Idag hade vi våran Senior Breakfast dvs. när vi vanligtvis har våran engelska klass så gick vi till ett av alla ensemble rum. Väl där fick vi donuts och bagels med cream cheese och våran rektor, Dr. Santa-Cruz pratade med oss och frågade vad vi skulle förbättra om vi kunde göra något och vilket råd vi skulle ge de kommande Freshmen. Sedan fick vi en pin av en liten graudation cap med årsnumret 10 på och ett kort med vår Senior Class Motto på;
Our lives are before us...
Our pasts are behind us...
But our memories are forever with us.


Kanske det inte mest originella men jag tycker om det och det stämmer in så bra för mitt år.
Förhoppningsvis kan jag lägga ut en radda bilder inom en snar framtid... Vi får se vad som händer, imorgon är jag i skolan hela dagen eftersom att det är dansträning efter skolan och två timmar senare är det Guard som gäller.

Aloha

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-11 06:58:44

Kul minne, bra motto. Du, det vore kul att se några bilder från skolan, det ser jag fram mot. Nu är Adam piercad. Kramar Pappa

Postat av: Marie-Louise Caspary

Publicerad 2010-03-15 18:57:26

Ja, det var verkligen ett fint motto. Så är detverkligen, ingen kan ta ifrån oss våra minnen.

Varm stor kram Marie-Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela